ویدئو | واکنش معین زد به تمسخر حرکاتش در کنسرت‌: این تکنیک من است!

معین زد در گفت و گویی با علی ضیا به انتقادات پاسخ داده است، او می‌گوید چرا فکر می‌کنید چیزی که برایتان تازگی دارد، اشتباه است. معین زد می‌گوید تکان دادن میکروفون تکنیک اوست!
کد خبر: ۲۳۷۸
۰۹:۵۵
۰۳ مهر ۱۴۰۳
۰۹:۵۵
۰۳ مهر ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۷۸

راستان |‌ معین زد خواننده‌ای است که این روزها در فضای مجازی سروصدای زیادی به پا کرده است. استایل و نحوه اجرای معین زد در کنسرت‌هایش در ماه های اخیر بسیار خبرساز شده است. از طرف دیگر او با اجرای قطعه‌ی «مشق امشبم» محبوب‌تر از همیشه است.

گزارش راستان، با این حال «معین زد» منتقدان جدی هم دارد. انتقادها از او بیشتر به نحوه اجرای او رفتارش در کنسرت‌هایش بر می‌گردد. مثلا تکان دادن کروفون در کنسرت‌های معین زد به یک رفتار تکراری بدل شده که دست مایه انتقاد و تمسخر کاربران شده است. 

حالا معین زد در گفت و گویی با علی ضیا به این انتقادات پاسخ داده است او می‌گوید چرا فکر می‌کنید چیزی که برایتان تازگی دارد، اشتباه است. معین زد می‌گوید تکان دادن میکروفون تکنیک اوست!

 معین z با نام شناسنامه ای محسن زندی خواننده جوان در سال ۱۳۷۰ در تویسرکان همدان به دنیا آمده و خواننده، ترانه سرا و آهنگساز مقیم ایران است. او از ۹ سالگی خواندن را ایرانی است که این روزها با جاده هزار و حسابی مشهور و معروف شده و طرفداران زیادی را به صدای خاص و سبک خواندن منحصر بفرد و تک خود جلب کرده است.

ویدئو | واکنش معین زد به تمسخر حرکاتش در کنسرت‌: این تکنیک من است!

 

 

ارسال نظر
خواندنی‌ها

یک مرد ژاپنی ۸۸ ساله که طولانی‌ترین انتظار را برای...

«حمید تاکاشی» نیز که به خاطر شکل ظاهری و خودزنی های...